tisdag 3 juni 2008

Ny dag, nya tankar, och massor av möjligheter! Känns kul att ha startat min blogg, och jag går och funderar hela tiden på vad jag ska skriva, hur jag ska lägga upp det här och är full av inspiration. Det är lätt att bli sittande framför datorn och "smurfa" runt bland bloggar och spännande hemsidor, och hux flux har det gått några timmar. Och sen håller jag på med min hemsida (med hjälp av en vän) och att bestämma sig för hur den ska se ut, och hur den ska byggas upp är inte det lättaste. Det finns alldeles för många möjligheter för mig som alltid har beslutsångest vad det än gäller.
Förra helgen var jag med på en samlingsutställning tillsammans med Berling Press konstklubb, och jag fick fin respons på mina målningar. Har bara varit med på elevutställningar när jag gått på skolor, men det här var något helt annat. Kul att visa sina verk i lite olika sammanhang. Någon gång så ska jag väl försöka få till en helt egen utställning.

DAGENS BILDER

© Nadja

© Nadja

VERNISSAGE FÖR BERLING PRESS KONSTKLUBB 28/5-08

FOTO: Lars Rindeskog

6 kommentarer:

Anonym sa...

Åh så kul! Klarade du av att sälja barndomsbilderna?

konst-iga_tankar@hotmail.com sa...

Äh det var inga köpare där, och jag satte nog alldeles för höga priser. Men det gjorde jag ju av en orsak, jag var inte redo att sälja ännu. Hoppas ju på att ha en egen utställning nån gång.

mijares sa...

Tackar för kommentaren! :)

Du är bland dom första som lyckats hitta till min blog,
antar att du använde nån slags sökfunktion?

Jag gillar din layout på din sida och
skoj att du oxå verkar gilla mönster :)
vilka skolor har du gått på?
skulle egentligen skicka d här till din mail men lyckades inte hitta den

/ Jonas

konst-iga_tankar@hotmail.com sa...

Ja jag tror jag klickade på rubriken till något av mina intresen på min profilsida. Jag är helt grön när det kommer till bloggvärlden.
Kul att du gillar min layout, och ja, du har rätt, älskar mönster. Ett vitt papper och en tunn tunn tuschpenna, that´s life ;-)
Men jag går igång på olja också, när det kommer till akryl är jag lite mer svårflörtat, men det funkar...
Ska kolla det där med min mail, för det ska finnas en!
Hälsn
/Nadja

mijares sa...

tackar igen! :)
ja kläderna har jag tecknat på. inge tryck som många tror annars

Anonym sa...

Tak for en interessant blog