tisdag 17 juni 2008

Energikick

Igår var jag på Axelsons och fick en kroppsterapeutisk behandling, och det var helt fantastiskt skönt. Har ju så himla ont i rygg och nacke och det är som om hela ryggen är gjord av betong. Men hon körde något som heter "strain" som går ut på att hitta ett läge i muskeln då den är helt avslappnad och hålla kvar där, och sen gjorde hon något som var mer som massage, det kallas "revolving" och det kändes som om hon "manglade" ut musklerna. Så himla skönt. Jag var helt slut efter fram till 20.00 på kvällen, då blev jag superpigg, och kunde inte somna förrän fåglarna började kvittra. Kan det vara massagen som gjorde att jag mådde så himla bra !?
Fåglarna kvittrade, sambon snarkade och jag tecknade....
©Nadja

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag börjar fundera så då jag ser dina skisser, vad har hänt personerna, var är dom, vad gör dom? osv. Har du en historia bakom? Exempelvis Killgubben tänker jag mig bo på östra Södermalm ca. 1925....

konst-iga_tankar@hotmail.com sa...

Jag hämtar ju inspiration från gamla foton från just 20-50 talet, så det är nog den historien som syns i bilderna. Känner att jag vill teckna 24 timmar om dygnet nu, så himla kul med nya pennorna.

Anonym sa...

Hejdu!
Du har fått en utmärkelse av mig. Kolla på min sida så får du se. Kram!

konst-iga_tankar@hotmail.com sa...

Ska genast skynda mig dit!
Kram