onsdag 4 juni 2008

Det är underbart att vakna upp till medelhavsvärme, jag som alltid fryser och längtar efter solen. Gick en promenad med hunden och fick tyvärr återvända till ett mörkt svalt rum för att mota bort mitt migränanfall som hälsade på. Sov ett par timmar och sen har dagen liksom bara gått, utan att jag fått något vettigt gjort, men ibland får det vara så. I morgon så är det min sons sista dag i grundskolan, han ska slutan nian och jag kan inte fatta hur fort tiden har gått. Igår var han på bal och iklädd ny kritstrecksrandig kostym, svart skjorta och röd slips så spelade han med bandet på kvällen. I morgon kommer jag säkert gråta när jag hör "Den blomstertid", för det var några år sen man "fick" komma med på skolavslutningen. Jag är oerhört stolt över min son som verkligen pluggat för att nå sitt mål, att komma in på Rytmus, vilket han gjort!
DAGENS BILDER
publicerad i Kyrkans Tidning, artikel om utvisningshot kol, blyerts, collage och photoshop publicerad i Kyrkans Tidning, artikel om ständig tillgänglighet tusch, collage och photoshop
©Nadja publicerad Västgöta-Tidningar tecknat med wacom-penna från foto, collage och photoshop
publicerad i Kyrkans Tidning, Vivi Täckholm kaffe, tusch collage och photoshop

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, kom han in! Grattis grattis!

Anonym sa...

Och du, glöm inte gudstjänsten... haha! Den bilden skulle jag behöva ha! Så cool!