söndag 2 november 2008

Utan internet försmäktar jag i detta hus

Åhh vad man har gjort sig beroende av att ha internet. Vi har haft krångel med vårt nät nu i snart en månad och det börjar kännas ordentligt nu. Man känner sig ju helt och hållet bortkopplad från verkligheteten. Men nu i veckan tror jag att det ska vara löst och då ska jag uppdatera med massor med nytt gott och blandat som jag jobbat med. Vi (läs min sambo) har varit tvungen att dra nya ledningar i hela huset och sen ska någon nisse komma hem och koppla ihop alla dessa sladdar som dragits och sen ska vi bestämma oss för vilket bredband vi ska ha, så det är några steg kvar i den här internet-processen. Men den som väntar på nåt gott...väntar alltid för länge. Hoppas alla mina bloggvänner mår toppen, det gör iallafall jag! Hej så länge!

2 kommentarer:

Lisa sa...

Men vad bra att det ordnar sig. Under tiden kan du väl fota av det du nyligen målat och visa här sen!

Ps. Den där Nisse, vem är det egentligen?

Anonym sa...

Jag har en tävling hos mig som du kanske vill vara med i.