torsdag 28 augusti 2008

Återskapad hårddisk

Finns det nåt jobbigare än när ens dator säger "tack och hej för mig" och bara inte vill göra som man vill att den ska göra. Det hände oss här hemma för ett halvår sen. Eller det var vår externa hårddisk som bara la av och där låg alla mina jobb duktig överförda, för man skulle ju ha en backup. Men nu inser jag att man måste ha en backup till backuppen, om ni fattar.
Men nu hade vi duktiga datamänniskor i vår närhet så vi lyckades rädda alla mina jobb (tror jag iallafall) och nu sitter jag här och går igenom mitt gamla material.
Lägger upp några jobb här på bloggen som jag är extra glad över att fått tillbaka.

3 kommentarer:

Veja cecilia sa...

Verkligen fina teckningar jag gillar särkilt "dagis" bilden:)

Sara sa...

Vad roligt att du är i farten igen :). Har saknat dina inlägg!

mattiaskall sa...

Skönt att få tillbaka så fina bilder. Hade varit synd och skam om de bara försvunnit. Tack för dina snälla kommentarer på min blogg. Hoppas att allt fungerar bra för dig också.