fredag 25 juli 2008

Ofrivilligt uppehåll

Hej hopp
Det har inte blivit så mycket bloggande för mig på sista tiden, som ni säkert märkt. Mycket migrän och trötthet har satt stopp för mina små "handväskpojkar" och allt annat kreativt. Men det kommer så sakteliga tillbaka.
Nu stundar snart en vecka i Nordingrå (höga kusten) och det är ett litet paradis vi har att åka till, sen bär det av till Italien och några dagar vid Gardasjön, vilket ska vara ett otroligt vackert ställe. Så det kommer inte bli så mycket blogg fram tills dess, men sen hoppas jag att jag ska komma igång med "livet" igen.
Önskar alla mina bloggvänner en fortsatt härlig sommar, och ni ska veta att även om jag inte skriver själv, så är jag inne och läser mycket på era bloggar :-)
Självporträtt

7 kommentarer:

Lisa sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Hej Snyggo!
Hoppas att ni får en underbar liten semester, vi hörs sen! Kramar!

Ps. det var jag som tog bort inlägget ovan. Jag loggade in med fel profil upptäckte jag. Har en ny privat blogg som jag skickar adressen till via mail.

Anonym sa...

Hej Nadja,
vackert självporträtt, "coolish", som min dotter skulle uttrycka sig. Tack för din kommentar i min blogg! Känner totalt igen mig när det gäller migränen denna sommar, tänk så mycket tid som går bort helt i onödan. Jag skulle nog ha sjukskrivet mig nu på semestern men man tror att ...imorgon är jag nog bra igen, men...Hoppas du mår bra och får tillbaka krafterna nu!!
Ha en trevlig semester/
Kramar från Annika

Sara sa...

Svackor är nog oundvikliga tyvärr :(. Tur att det brukar börja klia av skaparlust i fingrar och huvud efter ett tag igen, om man bara tar ett litet uppehåll... Jag ser fram emot att få se ditt kök nån gång! Hade tänkt rita mer från mitt kök, men har inte blivit nog sugen än... Detsamma om sommaren och the good work! (Nordingrå är så vackert! Vi semestrade på Höga Kusten med båten förra sommaren)Hoppas du mår bättre snart! Kram

Mia Wiking sa...

Hej,härliga bilder!Av någon anledning så har jag bara haft din profilsida och trodde du inte kommit igång...Hoppas du haft en god sommar hälsn. Mia

Hanna Lundholm sa...

Hall�a,

Guuud vad fina bilder du g�r! Hoppas ni har en fabul�s semester...och att vi f�r tr�ffas irl n�n g�ng :) �r ju uppe i Lule� nu, men t�nkte f� s�llskap av syrran ner i inte alltf�r avl�gsen framtid.

/Hanna

Anonym sa...

god byrjun